მატრიცები




საგანი: ინგლისური

თემა:        do you speak english?
Lesson1 – hello and goodbye
Lesson2 – how are you today?
Lesson3 – up and down
Lesson4 – we are friends

კლასი:  I

საათების სავარაუდო რაოდენობა: 3- 4 საათი

სკოლა: სსიპ გიორგი ლეონიძის სახელობის საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ პატარძეულის საჯარო სკოლა

პედაგოგი:მარეხი უსტიაშვილი

თემაში დასამუშავებელი  ენობრივი საკითხები

Language functions (ფუნქციური სამტყეველო მოქმედებები )
What’s your name?
My name is...
How ar you?
I am happy
I am sad
 Up and down
Turn around
stop


Grammar (გრამატიკა)
I
You
What
Who
I am
You are
We are
(Vocabulary) ლექსიკა


Hello; goodbye;
Please;
Sad;
Happy;
Thank you
Friend
Sorry;stop;
Up;
Down;
Name;
My












სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხი / საკითხები
ლექსიკა:
ენობრივი სტრუქტურები:
ფუნქციური გამონათქვამები:
სტრატეგიები: გაცნობითი, სელექციური, შესწავლითი კითხვა;



კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა /  შეკითხვები
Ø  ეტაპი 1. როგორ მოვემზადო ტექსტის გასაგებად? (წინარე
ცოდნა, წინსმწრებად საჭირო ახალი ცოდნა)
Ø  ეტაპი 2. როგორ მოვიქცეთ, რომ შევძლოთ ტექსტის შინაარსის
გაგება?
Ø  ეტაპი 3. როგორ გავიგე ტექსტი?
Ø  ეტაპი 4. როგორ გაამდიდრა ტექსტზე მუშაობამ ჩემი ლექსიკური
მარაგი?
Ø  ეტაპი 5. როგორ გავიუმჯობესო გაგების უნარები?
ტექსტის გაგება
·   ტექსტის გაგებისათვის რამდენჯერმე უნდა მოვისმინო/წავიკითხო იგი;
·   მოსმენისას/კითხვისას უნდა დავაკვირდე ყველაფერს, რაც ნაცნობია (სიტყვებს, სიტყვა-ფორმებს, გამონათქვამებს და არასიტყვიერ ელემენტებს) - ნაცნობი დამეხმარება  უცნობის გაგებაში;
·   უნდა  დავფიქრდე,  რომელი გონებრივი ხერხები მეხმარება ტექსტების გაგებაში;
მაგალითად:
·         ყურადღების მიმართვა ტექსტის ორგაზებაზე, მათზე დაყდნობით ვარაუდების გამოთქმა;
·         ყურადღების მიამართვა ცალკეულ ინფორმაციაზე (არა მთლიან შინაარსზე; (სელქციური კითხვა)
·         მინიშნებზე დაყრდნობით დასკვნების გამოტანა;
·         ტექსტთან მიბრუნება ვარაუდების, დასკვნების გასამოწმებლად;
·         ლექსიკონის გამოყენება;




აქტივობა / აქტივობები:










მოსწავლეებმა მოსმენილი ტექსტის ფრაზები შეუსიტყვონ მასწავლებლის მიერ წინასწარ შეტანილ სურათებს.
მაგ. იპოვონ პლაკატზე ის სურათი, რომელიც აღნიშნავს გამარჯობას ან ნახვამდის.
რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
New building blocks 1



მოსწავლეს შეუძლია ტექსტზე დაყრდნობით ახალი სიტყვების მნიშვნელობათა გააზრება და განსხვავებულ კონტექსტში გამოყენება.

სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხი / საკითხები:

კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა / შეკითხვები:
Ø  ეტაპი 1. როგორ  ავითვისო ზეპირმეტყველებისთვის საჭირო ენობრივი (გრამატიკული და ლექსიკური) მასალა?

ზეპირი მეტყველება

·   ახალი სიტყვები, სიტყვა-ფორმები და გამონათქვამები ხშირად უნდა გამოვიყენო, რომ კარგად დამამახსოვრდეს.
ლაპარაკის დაწყებამდე უნდა:
·         გავიხსენო საჭირო სიტყვები, გამონათქვამები,
·         წინასწარ გადავხედო მასალას.
ლაპარაკის დროს:
·         ყურადღება უნდა მივაქციო ინტონაციას, გამოთქმას;
სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში შესაძლებელია სხვა საშუალებების (მაგ., ჟესტიკულაციის,  მიმიკის, ნაგულისხმევი საგნის აღწერა ან მისი დანიშნულების აღნიშვნა) გამოყენება.
აქტივობა / აქტივობები:








საკუთარი თავის წარდგენა.
მოსწავლეებმა გააკეთონ პრეზენტაცია ,,ვსწავლობ თამაშის” გამოყენებით საკუთარ თავზე და ისაუბრონ პატარა ფრაზებით მის შესახებ.
რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები

New building blocks 1


მოსწავლეს შეუძლია ლექსიკისა და კონკრეტული გამონათქვამების ცოდნის გამოყენება მიზნის შესაბამისად.

საკითხი / საკითხები


კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა /  შეკითხვები:
Ø  რა დამემხარება ტექსტის დამახსოვრებაში?
Ø  როგორ გავიუმჯობესო წარმოთქმა?
Ø  როგორ მოვახდინო მსმენელზე შთაბეჭდილება?


3. ზეპირად კითხვა

·       მნიშვნელოვანია გაგონილის გონებაში გამეორება მიბაძვით;
·       გონებაში გამეორებული უნდა  შევადარო გაგონილს და შევასწორო;
·       მნიშვნელოვანია ვარჯიში ტექსტის ხმამაღლა წარმოთქმაზე ინტონაციის და მახვილების დაცვით;
·       ზეპირად კითხვა დამეხმარება  უცხოური ენის შესწავლაში.




აქტივობა / აქტივობები:









სიმღერის რიტმულად შესრულება. მოსწავლეებმა იმღერონ სიმღერები რიტმის დაცვით.
რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები

New building blocks 1


მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ზეპირად თქმა გასაგებად, ინგლისურისთვის დამახასიათებელი გამოთქმისა და ინტონაციის დაცვით

სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხები:



კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვები:
Ø  რით ჰგავს უცხოური ენა და კულტურა მშობლიურ ენასა და კულტურას, რით განსხვავდება მისგან?
Ø  როგორ შევუწყო ხელი კულტურულ თავისებურებათა გაცვლა-გაზიარებას?

კულტურათა დიალოგი

·       უცხოური ენის შესწავლა დამეხმარება უცხო ქვეყნის კულტურის გაცნობაში;
·       სხვადასხვა ქვეყნის კულტურებს შორის არსებობს მსგავსებაც და განსხვავებაც.
·         განსხვავებულ  ენასა და კულტურაზე დაკვირვება დამეხმარება საკუთარი ენისა და კულტურის  უკეთ გაგებაში.


აქტივობა / აქტივობები:






რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები

New building blocks 1




სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული წარმოდგენები


  საკითხები

კომპლექსური დავალებების ნიმუშები 
      საკვანძო შეკითხვა:
რისგან შედგება წარმოთქმული სიტყვა?
რისგან შედგება დაწერილი სიტყვა?
წარმოთქმული და დაწერილი სიტყვა

·         ერთი და იგივე სიტყვა შეიძლება წარმოვთქვათ ან დავწეროთ;
·         წარმოთქმული სიტყვა  შედგება ბგერებისგან; 
·         დაწერილი სიტყვა შედგება ასოებისგან;
·         ბგერა გვესმის, ასოს ვხედავთ, ასო აღნიშნავს ბგერას.



მასწავლებლის მიერ დაფაზე დაწერილ სიტყვებში მოსწავლეებმა დათვალონ ასოები.


New building blocks 1

მოსწავლეს შეუძლია დაწერილი სიტყვის ასოებად დანაწევრება.

<br> tag 




საგანი: ინგლისური

თემა:        good morning
Lesson1 – time to wake up
Lesson2 – what's for breakfast?
Lesson3 – the big carrot
Lesson4 – the morning chant

კლასი:

საათების სავარაუდო რაოდენობა:  3- 4 საათი

სკოლა: სსიპ გიორგი ლეონიძის სახელობის საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ პატარძეულის საჯარო სკოლა

პედაგოგი:
მარეხი უსტიაშვილი
თემაში დასამუშავებელი  ენობრივი საკითხები

Language functions (ფუნქციური სამტყეველო მოქმედებები )
This is my family
What's for breakfast?
I like carrots
Get up!
Eat en egg!
Wash your face!
Brush your teeth!
Wake up!


Grammar (გრამატიკა)
This is
I like
He is
She is
(Vocabulary) ლექსიკა


Family; mum; dad; brother; grandad; grandma; eat; drink; breakfast; sister; help; egg; bread; tea; apple’ cheese; milk;












სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხი / საკითხები
ლექსიკა:
ენობრივი სტრუქტურები:
ფუნქციური გამონათქვამები:
სტრატეგიები: გაცნობითი, სელექციური, შესწავლითი კითხვა;



კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა /  შეკითხვები
Ø  ეტაპი 1. როგორ მოვემზადო ტექსტის გასაგებად? (წინარე
ცოდნა, წინსმწრებად საჭირო ახალი ცოდნა)
Ø  ეტაპი 2. როგორ მოვიქცეთ, რომ შევძლოთ ტექსტის შინაარსის
გაგება?
Ø  ეტაპი 3. როგორ გავიგე ტექსტი?
Ø  ეტაპი 4. როგორ გაამდიდრა ტექსტზე მუშაობამ ჩემი ლექსიკური
მარაგი?
ტექსტის გაგება
·   ტექსტის გაგებისათვის რამდენჯერმე უნდა მოვისმინო/წავიკითხო იგი;
·   მოსმენისას/კითხვისას უნდა დავაკვირდე ყველაფერს, რაც ნაცნობია (სიტყვებს, სიტყვა-ფორმებს, გამონათქვამებს და არასიტყვიერ ელემენტებს) - ნაცნობი დამეხმარება  უცნობის გაგებაში;
·   უნდა  დავფიქრდე,  რომელი გონებრივი ხერხები მეხმარება ტექსტების გაგებაში;
მაგალითად:
·         ყურადღების მიმართვა ტექსტის ორგაზებაზე, მათზე დაყდნობით ვარაუდების გამოთქმა;
·         ყურადღების მიამართვა ცალკეულ ინფორმაციაზე (არა მთლიან შინაარსზე; (სელქციური კითხვა)
·         მინიშნებზე დაყრდნობით დასკვნების გამოტანა;
·         ტექსტთან მიბრუნება ვარაუდების, დასკვნების გასამოწმებლად;
·         ლექსიკონის გამოყენება;




აქტივობა / აქტივობები:










მოსწავლეებმა მოსმენილი ტექსტის ფრაზები შეუსიტყვონ მასწავლებლის მიერ წინასწარ შეტანილ სურათებს.
მაგ. იპოვონ პლაკატზე გაარჩიონ ოჯახის წევრები და წარმოთქვან მათი სახელწოდებები ინგლისურად.

რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები

New building blocks 1


მოსწავლეს შეუძლია ტექსტზე დაყრდნობით ახალი სიტყვების მნიშვნელობათა გააზრება და განსხვავებულ კონტექსტში გამოყენება.

სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხი / საკითხები:

კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა / შეკითხვები:
Ø  ეტაპი 1. როგორ  ავითვისო ზეპირმეტყველებისთვის საჭირო ენობრივი (გრამატიკული და ლექსიკური) მასალა?

ზეპირი მეტყველება

·   ახალი სიტყვები, სიტყვა-ფორმები და გამონათქვამები ხშირად უნდა გამოვიყენო, რომ კარგად დამამახსოვრდეს.
ლაპარაკის დაწყებამდე უნდა:
·         გავიხსენო საჭირო სიტყვები, გამონათქვამები,
·         წინასწარ გადავხედო მასალას.
ლაპარაკის დროს:
·         ყურადღება უნდა მივაქციო ინტონაციას, გამოთქმას;
სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში შესაძლებელია სხვა საშუალებების (მაგ., ჟესტიკულაციის,  მიმიკის, ნაგულისხმევი საგნის აღწერა ან მისი დანიშნულების აღნიშვნა) გამოყენება.
აქტივობა / აქტივობები:








საკუთარი ოჯახის წარდგენა.
მოსწავლეებმა გააკეთონ პრეზენტაცია ,,ვსწავლობ თამაშის” გამოყენებით საკუთარ ოჯახზე  და ისაუბრონ  მის შესახებ.
რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
New building blocks 1



საკითხი / საკითხები


კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვა /  შეკითხვები:
Ø  რა დამემხარება ტექსტის დამახსოვრებაში?
Ø  როგორ გავიუმჯობესო წარმოთქმა?
Ø  როგორ მოვახდინო მსმენელზე შთაბეჭდილება?

3. ზეპირად კითხვა

·       მნიშვნელოვანია გაგონილის გონებაში გამეორება მიბაძვით;
·       გონებაში გამეორებული უნდა  შევადარო გაგონილს და შევასწორო;
·       მნიშვნელოვანია ვარჯიში ტექსტის ხმამაღლა წარმოთქმაზე ინტონაციის და მახვილების დაცვით;
·       ზეპირად კითხვა დამეხმარება  უცხოური ენის შესწავლაში.



აქტივობა / აქტივობები:








სიმღერის რიტმულად შესრულება. მოსწავლეებმა იმღერონ სიმღერები რიტმის დაცვით.
რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები

New building blocks 1

მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ზეპირად თქმა გასაგებად, ინგლისურისთვის დამახასიათებელი გამოთქმისა და ინტონაციის დაცვით

სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები
საკითხები:



კომპლექსური დავალება / დავალებები
საკვანძო შეკითხვები:
Ø  რით ჰგავს უცხოური ენა და კულტურა მშობლიურ ენასა და კულტურას, რით განსხვავდება მისგან?
Ø  როგორ შევუწყო ხელი კულტურულ თავისებურებათა გაცვლა-გაზიარებას?

კულტურათა დიალოგი

·       უცხოური ენის შესწავლა დამეხმარება უცხო ქვეყნის კულტურის გაცნობაში;
·       სხვადასხვა ქვეყნის კულტურებს შორის არსებობს მსგავსებაც და განსხვავებაც.
·         განსხვავებულ  ენასა და კულტურაზე დაკვირვება დამეხმარება საკუთარი ენისა და კულტურის  უკეთ გაგებაში.


აქტივობა / აქტივობები:






რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები






სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული წარმოდგენები


  საკითხები

კომპლექსური დავალებების ნიმუშები 
      საკვანძო შეკითხვა:
რისგან შედგება წარმოთქმული სიტყვა?
რისგან შედგება დაწერილი სიტყვა?
წარმოთქმული და დაწერილი სიტყვა

·         ერთი და იგივე სიტყვა შეიძლება წარმოვთქვათ ან დავწეროთ;
·         წარმოთქმული სიტყვა  შედგება ბგერებისგან; 
·         დაწერილი სიტყვა შედგება ასოებისგან;
·         ბგერა გვესმის, ასოს ვხედავთ, ასო აღნიშნავს ბგერას.



მასწავლებლის მიერ დაფაზე დაწერილ სიტყვებში მოსწავლეებმა დათვალონ ასოები.


New building blocks 1

მოსწავლეს შეუძლია დაწერილი სიტყვის ასოებად დანაწევრება.




Comments