სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული
მკვიდრი წარმოდგენები
|
საკითხები:
|
კომპლექსური
დავალება / დავალებები
|
საკვანძო შეკითხვები:
Ø
რით ჰგავს უცხოური ენა
და
კულტურა მშობლიურ ენასა და კულტურას, რით განსხვავდება
მისგან?
Ø როგორ
შევუწყო
ხელი
კულტურულ
თავისებურებათა
გაცვლა-გაზიარებას?
|
||
კულტურათა დიალოგი
·
უცხოური ენის შესწავლა დამეხმარება უცხო ქვეყნის კულტურის
გაცნობაში;
·
სხვადასხვა ქვეყნის კულტურებს შორის არსებობს მსგავსებაც და
განსხვავებაც.
·
განსხვავებულ ენასა და
კულტურაზე დაკვირვება დამეხმარება საკუთარი ენისა და კულტურის უკეთ გაგებაში.
|
აქტივობა /
აქტივობები:
|
|
რესურსები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
New building blocks 1
|
||
სამიზნე ცნება
და
მასთან დაკავშირებული წარმოდგენები
|
საკითხები
|
კომპლექსური
დავალებების ნიმუშები
|
საკვანძო შეკითხვა:
რისგან
შედგება წარმოთქმული სიტყვა?
რისგან შედგება დაწერილი სიტყვა?
|
||
წარმოთქმული და დაწერილი სიტყვა
·
ერთი და იგივე სიტყვა შეიძლება წარმოვთქვათ ან
დავწეროთ;
·
წარმოთქმული სიტყვა შედგება ბგერებისგან;
·
დაწერილი სიტყვა შედგება ასოებისგან;
·
ბგერა გვესმის, ასოს ვხედავთ, ასო აღნიშნავს
ბგერას.
|
მასწავლებლის მიერ დაფაზე დაწერილ სიტყვებში მოსწავლეებმა დათვალონ ასოები.
|
|
New building blocks 1
|
მოსწავლეს შეუძლია
დაწერილი სიტყვის ასოებად დანაწევრება.
|
სამიზნე ცნება და ცნებასთან დაკავშირებული
მკვიდრი წარმოდგენები
|
საკითხები:
|
კომპლექსური
დავალება / დავალებები
|
საკვანძო შეკითხვები:
Ø
რით ჰგავს უცხოური ენა
და
კულტურა მშობლიურ ენასა და კულტურას, რით განსხვავდება
მისგან?
Ø როგორ
შევუწყო
ხელი
კულტურულ
თავისებურებათა
გაცვლა-გაზიარებას?
|
||
კულტურათა დიალოგი
·
უცხოური ენის შესწავლა დამეხმარება უცხო ქვეყნის კულტურის
გაცნობაში;
·
სხვადასხვა ქვეყნის კულტურებს შორის არსებობს მსგავსებაც და
განსხვავებაც.
·
განსხვავებულ ენასა და
კულტურაზე დაკვირვება დამეხმარება საკუთარი ენისა და კულტურის უკეთ გაგებაში.
|
აქტივობა /
აქტივობები:
|
|
რესურსები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
|
|
|
სამიზნე ცნება
და
მასთან დაკავშირებული წარმოდგენები
|
საკითხები
|
კომპლექსური
დავალებების ნიმუშები
|
საკვანძო შეკითხვა:
რისგან
შედგება წარმოთქმული სიტყვა?
რისგან შედგება დაწერილი სიტყვა?
|
||
წარმოთქმული და დაწერილი სიტყვა
·
ერთი და იგივე სიტყვა შეიძლება წარმოვთქვათ ან
დავწეროთ;
·
წარმოთქმული სიტყვა შედგება ბგერებისგან;
·
დაწერილი სიტყვა შედგება ასოებისგან;
·
ბგერა გვესმის, ასოს ვხედავთ, ასო აღნიშნავს
ბგერას.
|
|
მასწავლებლის მიერ დაფაზე დაწერილ სიტყვებში მოსწავლეებმა დათვალონ ასოები.
|
|
New
building blocks 1
|
მოსწავლეს შეუძლია
დაწერილი სიტყვის ასოებად დანაწევრება.
|
Comments
Post a Comment