სასწავლო პროექტის გეგმა
1.
პროექტის სახელი:
"
თინეიჯერების პრობლემები''
2.
პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით:
თანამედროვე თინეიჯერების
პრობლემები და მათი გამომწვევი მიზეზები;
3.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები
უკეთ გაეცნონ თანამედროვე თინიეჯერების პრობლემებს და მათ გამომწვევ მიზეზებს .
მოიპოვებენ
ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროებიდან.
4.
პროექტის მიზნები:
გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ ცხოვრებაში გამოყენების უნარ - ჩვევების განვითარება: ინტერვიუს აღება, გამოკითხვის ჩატარება,მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით, რეფერატის მომზადება; თანამშრომლობითი, საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების, გამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება;
მოსწავლეთა შემოქმედებითი ( სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები ) და საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
5.
მონაწილეთა ასაკი/კლასი: მე – 9 კლასი
6.
ვადები / ხანგრძლივობა: ერთი თვე.
7.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
ელექტრონული საპრეზენტაციო
მასალა;
ნახატები;
ჩანაწერები;
რეფერატები;
საკუთარი ნახატებისა
გამოფენა;
8.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი,
ფორმატისა და თაბახის ფურცლები;
ფანქრები და კალმები.
9.
პროექტის მსვლელობა
( ძირითადი აქტივობები
):
აქტ. 1. მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო
აქტუალური კითხვებისა
და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
ჯგუფების შექმნა;
ფუნქციების განაწილება;
კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეები გაიყვნენ
ორ ჯგუფად. ერთ ჯგუფს უნდა ემუშავა თინეიჯერების პრობლემების დადგენაზე, მეორე ჯგუფს
კი უნდა ემუშავა თინეიჯერების პრობლემების გამომწვევ მიზეზებზე.
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისათვის გაცნობა:
მოძიებულ მასალას განვათავსეა ბლოგზე.
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
პრეზენტაციის უნარი;
მსჯელობა;.
10.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: ინგლისურ ენაში და სამოქალაქო განათლებაში; გამოუმუშავდებათ უნარ-ჩვევებ საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში, პრეზენტაციის მოწყობა)
ინგლისური ენა:
უცხ.ს.IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე
ლაპარაკი.
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული
მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
უცხ.ს.IV.24. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს
სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., ზეიმის მოწყობა, შეხვედრები იმავე ქალაქში/რეგიონში
მოღვაწე უცხოურენოვანებთან,
მუზეუმის კატალოგის უცხოენოვანი ვერსიის შექმნა სკოლის
ვებ-გვერდზე განსათავსებლად და სხვა).
უცხ.ს.IV.28. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის დამუშავება
მისი დამახსოვრებისა და ეფექტურად გამოყენების მიზნით.
11.
პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):
მარეხი
უსტიაშვილი, პატარძეულის გიორგი ლეონიძის სახელობის საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ
პატარძეულის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი.
12.
პროექტის ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: usiashvilimarekhi@gmail.com
13.
პროექტის ბლოგი: https://ustiashvilimarekhi.blogspot.com/
<br />
სასწავლო პროექტის გეგმა
1.
პროექტის სახელი:
"
პლანეტები და მზის სისტემა ‘’.
2.
პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით:
პლანეტებზე
და მზის სისტემაზე ინფორმაციის მოძიება.
3.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები
გაეცნობიან და გაიღრმავებენ ცოდნას პლანეტებზე და მზის სისტემაზე
და
მოიპოვებენმათზე საინტერესო ცნობებს;
4.
პროექტის მიზნები:
გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ ცხოვრებაში გადატანისა და
გამოყენების უნარ - ჩვევების განვითარება: მასალების მოძიება მატერიალურ
და ელექტრონულ რესურსებში და მათი დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით, მოსწავლეთა შემოქმედებითი ( სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები ) და საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
5.
მონაწილეთა ასაკი/კლასი: მე – 4 კლასი
6.
ვადები / ხანგრძლივობა: ორი კვირა
7.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
ნახატები;
ჩანაწერები;
საკუთარი ნახატებისა გამოფენა;
სლაიდ
შოუების შექმნა;
8.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი, საჭირო ლიტერატურა, ფორმატისა და თაბახის ფურცლები;
ფანქრები და კალმები.
9.
პროექტის მსვლელობა
( ძირითადი აქტივობები
):
აქტ. 1. მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო
აქტუალური კითხვებისა
და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
ჯგუფების შექმნა;
ფუნქციების განაწილება;
კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეები დაიყვებიან სამ ჯგუფად, ერთ ჯგუფს დაევალება
მზის შესახებ ინფორმაციის მოძიება, მეორე ჯგუფს დაევალება მთვარის შესახებ ინფორმაციის
მოძიება, ხოლო მესამე ჯგუფს დაევალება პლანეტების შესახებ ინფორმაციის მოძიება.
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება და აუდიტორიისათვის გაცნობა მოხდება ინგლისურ ენაზე;
მოძიებულ მასალას განვათავსებთ ბლოგზე.
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
პრეზენტაციის უნარი;
მსჯელობა;
წერითი სამუშაო.
10.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ბუნებისმეტყველებაში და ინგლისურ ენაში, გამოუმუშავდებათ უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში, პრეზენტაციის მოწყობა.)
ინგლისური ენის
სტანდარტი:
I უცხ. .დაწყ. (I)
. 2. სიტყვების, წინადადებებისა და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა
თუ მახვილების დაცვით წარმოთქმა.
I უცხ. დაწყ. (I). 3.
ნაცნობ თემატიკაზე მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა,
ნაცნობი თემატიკის გარშემო საუბარი.
I უცხ. დაწყ. (I) .6. კალიგრაფიული ნორმების
დაცვა. მოდელის მიხედვით სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტების
შედგენა.
I უცხ. დაწყ. (I). 9.
თანატოლებთან და მასწავლებელთან ერთად საგანმანათლებლო
პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება .
I უცხ. დაწყ. (I). 11.
სწავლის ელშემწყობი სტრატეგიებისა და სხვადასხვა
ტიპის საგანმანათლებლო რესურსების ( ბეჭვდითი და მულტიმედია რესურსების, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების ) გააზრებულად გამოყენება.
მარეხი უსტიაშვილი, პატარძეულის გიორგი ლეონიძის სახელობის საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის
სოფელ პატარძეულის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელი.
12.
პროექტის ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ustiashvilimarekhi@gmail.com
13.
პროექტის ბლოგი: https://ustiashvilimarekhi.blogspot.com/
<br />
სასწავლო პროექტის გეგმა
1. პროექტის სახელი:
" ჩვენ ვსწავლობთ ინგლისურს, ჩვენ გვიყვარს ინგლისი’’.
2. პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 -
2 წინადადებით:
ინგლისის გეოგრაფიული მონაცემების შესწავლა, ისტორიის, კულტურის, ტრადიციების გაცნობა.
3. პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები გაეცნობიან ინგლისის გეოგრაფიულ მდებარეობას,მის ისტორიას და კულტურას.
მოიპოვებენ მის შესახებ საინტერესო და მნიშვნელოვან ინფორმაციას.
4. პროექტის მიზნები:
გაკვეთილზე
მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ ცხოვრებაში გამოყენების უნარ - ჩვევების განვითარება: ინტერვიუს აღება, გამოკითხვის ჩატარება,მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით, თანამშრომლობითი, საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების, გამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება;
მოსწავლეთა შემოქმედებითი ( სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები ) და საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
5. მონაწილეთა
ასაკი/კლასი: მე
- 9 კლასი
6. ვადები / ხანგრძლივობა: ორი თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
ნახატები;
ჩანაწერები;
საკუთარი ნახატებისა გამოფენა;
სლიად შოუების დამზადება.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი, საჭირო ლიტერატურა; ფორმატისა და თაბახის ფურცლები;
ფანქრები და კალმები.
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
აქტ. 1. მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
ჯგუფების შექმნა;
ფუნქციების განაწილება;
კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეთა გარკვეულ ნაწილი მუშაობას იწყებს ინგლისის
გეოგრაფიული მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიებაზე. ნაწილი ინგლისის კულტურას
სწავლობს, ნაწილი კი ინგლისის ისტორიას და ინგლისური ენის გავრცელების არეალს.
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისათვის გაცნობა:
მოძიებულ მასალას განვათავსება ბლოგზე.
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
პრეზენტაციის უნარი;
მსჯელობა;
წერითი სამუშაო.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ამ პროექტზე მუშაობისას
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: ინგლისური; ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვნება, ლიტერატურა.
გამოუმუშავდებათ უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში, პრეზენტაციის მოწყობა, )
ინგლისური ენა
უცხ.ს.IV.18. მოსწავლეს
შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს
შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი
ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
უცხ.ს.IV.24. მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., ზეიმის მოწყობა,
შეხვედრები იმავე ქალაქში/რეგიონში მოღვაწე უცხოურენოვანებთან,
მუზეუმის კატალოგის უცხოენოვანი
ვერსიის შექმნა სკოლის ვებ-გვერდზე განსათავსებლად და სხვა).
უცხ.ს.IV.28. მოსწავლეს
შეუძლია ინფორმაციის დამუშავება მისი დამახსოვრებისა და ეფექტურად გამოყენების მიზნით.
უცხ.ს.IV.29. მოსწავლეს
შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების
ხელშეწყობის მიზნით.
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):
პატარძეულის გიორგი ლეონიძის სახელობის საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის
სფელ პატარძეულის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი მარეხი უსტიაშვილი.
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ustiashvilimarekhi@gmail.com
13. პროექტის ბლოგი: https://ustiashvilimarekhi.blogspot.com/
Comments
Post a Comment